МЕТРО България даде старт на обновените си винени отдели и нов асортимент
МЕТРО България даде старт на обновените си винени отдели и представи обогатения си винен асортимент на специално събитие в магазина си на булевард "Цариградско шосе" в София. "МЕТРО представя над 1100 вина от над 20 държави от Европа, Северна и Южна Америка, Африка, Австралия и Океания.Работим с повече от 66 български и над 200 чужди винарни!", каза при откриването Диана Бонева, директор "Снабдяване" на МЕТРО България.
Компанията е вложила повече от 500 000 лева в реновацията на винените отдели в 11-те си магазина. "Добрата новина е, че на нашите щандове вие ще намерите вина и от малки винарни, което всъщност е помощта, окоазвана от МЕТРО на малките производители, продължавайки линията на подкрепа на малкия бизнес, която вече провеждаме в сектор "Плодове и зеленчуци" и "Месо"., каза Диана Бонева.
Новите винени отдели на МЕТРО създават комфортна атмосфера, съчетаваща удобството с удоволствието от пазаруването в атрактивна среда. Новото оборудване позволява по-добро излагане на вината и по-лесното им откриване от страна на клиентите. Асортиментът от Стария и Новия свят и България запазва и надгражда своята ширина, като едновременно с това екипът на МЕТРО отвря врати за нови интересни и свежи сезонни предложения от по-неизвестни региони, отличаващи се с добри качества и конкурентни цени.
Гости на откриването в София бяха основните доставчици от най-големите български винарни. Сред официалните лица при откриването бе и инж. Красимир Коев, изпълнителен директор на Изпълнителна агенция за лозата и виното на Министерство на земеделието, храните и горите.