Новини

Three Cents завладява с лятна свежест топ баровете в България

Съдържание от Кока Кола ХБК 10 юли 2023, 14:42

България се нарежда сред първите пазари, които ексклузивно предлагат супер-премиум газираната безалкохолна марка Three Cents, след успешното ѝ придобиване от страна на Кока-Кола ХБК през 2022 г. Продуктовата гама на бранда у нас включва дванадесет свежи етикета, дистрибутирани в избрани премиум барове в страната.

Mарката бе представена на българския пазар преди броени дни, на три специални последователни събития. Специален гост на представянията в София - на 5 юли в 5L Speakeasy Bar, в Пловдив - на 6 юли в С.И.П.И., и във Варна - на 7 юли в Култура Speakeasy Bar, бе един от четиримата основатели на бранда - Джордж Цирикос. Той разказа любопитни детайли относно историята, философията, мисията и постиженията на Three Cents през годините, а гостите имаха рядката възможност да се насладят на оригиналните вкусове на марката и да опитат свежи коктейли.

Джордж Цирикос, един от четиримата основатели на Three Cents

"Нашата визия е да бъдем водещият 24/7 партньор за напитки, осигурявайки точните продукти за всеки повод и време на денонощието. Three Cents е супер премиум газирана безалкохолна марка, доказала своите предимства на близо 40 пазара, и вярваме, че е перфектното допълнение към нашето портфолио", сподели Христина Георгиева, маркетинг директор в Кока-Кола ХБК България, като добави: "Убедени сме, че Three Cents ще разгърне потенциала си и ще допринесе за развитието на коктейлната култура у нас в унисон с нарастващия потребителски интерес. Брандът предлага изключително разнообразие от свежи вкусове, които със сигурност ще провокират въображението на барманите, както и сетивата на гостите в премиум заведенията в страната."

Христина Георгиева, маркетинг директор в Кока-Кола ХБК България

Брандът Three Cents е създаден през 2014 г. от четирима професионални бармани, сплотени от мечтата за перфектните напитки. Джордж Багос, Димитрис Дафопулос, Джордж Цирикос и Василис Каланцис се обединяват в търсенето на точния микс за коктейли. От самото си създаване брандът бързо се налага като супер премиум газирана напитка, подходяща както за коктейли, така и за самостоятелна консумация. Марката има множество международни признания, сред които такива от Great Taste Awards, Mixology Bar Awards и Drinks International.

Продуктовата гама на бранда у нас ще включва единадесет свежи стандартни напитки - Pink Grapefruit Soda, Mandarin & Bergamot Soda, Cherry Soda, Pineapple Soda, Sparkling Lemonade, Ginger Beer, Tonic Water, Dry Tonic, Aegean Tonic, Lemon Tonic, Plain, както и едно специално предложение без захар -Tonic Water Zero.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK