Стенли Тучи обикаля Италия в ново кулинарно шоу на CNN
Три звезди, три реклами, три питиета
В последните месеци трима от най-големите актьори ни завъртяха главата като рекламни лица на алкохолни брандове за аперитив, шампанско и уиски.
Campari обяви британския актьор Клайв Оуен за лице на кампанията си Campari Red Diaries 2017. Една история обвързана с коктейли ще бъде разказана в късометражни филми. Следва се класическия формат на дневника, като догодина ще гледаме 12 истории на бармани от цял свят.
Началото на кампанията ще постави късометражен film noir - Killer in Red. Сценарият и режисурата са на Паоло Сорентино. Основен герой е Клайв Оуен. Така Оуен става поредният актьор в списъка на рекламите на италианския аперитив след Кейт Хъдсън, Ева Грийн и Ума Търман. Посоката, в която поема рекламата на бранда, а именно - филмът, се случва за първи път в историята му.
Останалите филми ще се режисират от родения през 1987 г. Иван Олита, който вече е правил документални фийчъри за лейди Гага, Карл Лагерфелд и Майли Сайръс.
Премиерата на Killer in Red и стартът на кампанията Campari Red Diaries ще е на 24 януари 2017 г. в Рим.
http://www.multivu.com/players/uk/7946751-clive-owen-paolo-sorrentino-campari-red/
Тази есен Dom Pérignon пусна на пазара селекцията си от реколта 1998 г. Името й е Р2 /от "Second Plenitude", което значи, че виното е отлежавало минимум 12 години/. Кампанията за Р2 се казва Meet the Ultimate Dom Pérignon, P2 Plénitude Deuxième. Touched with plénitude и в нея единственото действащо лице, освен бутилката, е Кристоф Уолц. Чернобелите кадри и няколкосекундното промо видео документират цялата гама от емоции, които актьорът изпитва докато отпива глътка от чашата си. Фотографът е 26-годишният Били Кид, известен с портретите си, включително на Джордж Буш, Джеф Куунс, Лени Кравиц, Джеймс Франко.
Кристоф Уолц е известен ценител на хубавите вина и един от най-ценните съвети, които дава пред "Блумбърг", е: "Ако не сте подготвени да оцените това, което имате в чашата си, по-добре си сипете бира."
Към трейлъра звучи и "Одата на радостта". И каква друга музика може да очакваме, когато две величия се срещнат?
Актьорът Матю Макконахи прави режисьорския си дебют като творчески директор и режисьор на рекламна кампания на Wild Turkey Bourbon. Това е било условието му, когато получава предложението да е лице на кампанията. Премиерата на краткия му филм беше на 7 септември в Ню Йорк. В него актьорът се разхожда из дестилерията, среща се с баща и син Ръсел, които правят известното уиски и опитва най-редките й притежания, включително и бърбън от преди сухия режим.
Това е първият от трите предвидени филма. Или както Макконахи пояснява: това ще е една история в три действия.
Идеята е историите, които ще разкаже Макконахи за уискито, да достигнат най-младото поколение потребители. "Брандът малко е прашасал, наистина. Но смятам да направя изцяло ново негово представяне". Вместо лице, Макконахи става, освен всичко останало и глас на кампанията. А официалното й име е "It’ll Find You".
Стенли Тучи обикаля Италия в ново кулинарно шоу на CNN
Петте сърца на Шотландия
От дисквалификацията до победата: Герман Гочев завоюва титла за България в Атина
Барманът е на първо място в състезанието Metaxa Twelve 2025
Острието на промяната
Как шеф Владислав Пенов от ресторант "Космос" спечели отличие от The Best Chef Awards 2025
Независимият дух на малца
Само уиски, само независими дестилерии, редки бутилки и майсторство без компромис – Whisky Show Sofia 2025 превърна занаятчийството в мярка за стойност.
7 есенни кулинарни празника в Европа, заради които си струва да пътувате
От Дуранкулак до Варна. По дирите на вкусната храна
От Рим до Хонконг: Bar Leone оглави класацията The World’s 50 Best Bars 2025
Първият азиатски бар, който печели титлата "Най-добър бар в света", е ода на римската простота – и я поднася със стил в Хонконг.