На обяд при Рафа Надал в Майорка
Ястията са с цени около 20 евро и включват типично испански, но и ястия от цял свят
Food корт
Рафаел Надал
Ако някой извън Испания все още не е убеден в предимствата на местните продукти, като зехтин, маслини, свинска шунка "хамон" и вино, много е вероятно големият Рафаел Надал да промени мнението му. Министерството на селското стопанство, хранителната промишленост и околната среда на Испания обяви по време на провеждащото се в Мадрид изложение World Olive Oil Exhibition /WOOE/, че е успяло да привлече тенисиста за участие в кампания за промоция на най-емблематичните испански хранителни продукти в чужбина. Рекламната кампания ще бъде лансирана с мотото "Роден в Испания, харесван навсякъде по света".
Според най-тиражния испански всекидневник El Pais, сумата , осигурила участието на Надал, е около един милион евро.
Браншовите организации и държавната администрация намират, че от реклама има смисъл, въпреки, че износът на испански храни и вина нараства убедително и без Рафаел Надал.
На обяд при Рафа Надал в Майорка
Ястията са с цени около 20 евро и включват типично испански, но и ястия от цял свят
7 есенни кулинарни празника в Европа, заради които си струва да пътувате
От гроздето до божеството – виното като ритуал и храна като метаморфоза
Страст, вятър и пирен – философията зад Highland Park
"За нас рибата е отговорност, не просто продукт"
Разговор с Ивайло Пенев, ръководител сектор "Свежи храни" в МЕТРО България
Дим, море и балончета: фестивалът, който обединява вкусовете
Уикенд за гладни и жадни
Whisky Show Bulgaria 2025 отново събира изключителни и редки представители на уискито