
ВОДКА FINLANDIA ГОВОРИ НА НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ С НОВА ЯРКА КАМПАНИЯ

Премиум марката за напитки водка Finlandia представи нова глобална кампания, с която цели да се свърже с по-младата пълнолетна аудитория в България, като се базира на културната промяна, насочваща се към по-осъзната и ценностно ориентирана употреба на алкохол.
Вдъхновена от проучвания на The Future Laboratory, според които младото поколение, като противодействие на "култа към заетостта", все повече копнее за собствено време и пространство, за да се наслади на удоволствие без напрежение, кампанията използва слогана "It's Soooooo Fine" с двойно значение. Той подчертава както способността на Finlandia да създава непринудени моменти на удоволствие, така и уникалния характер на самата водка - лека за небцето и копринено гладка, докосната от финландското "среднощно слънце".
Разработена в партньорство с DDB Paris, закачливата кампания улавя свят, изпълнен с топлина, цвят и характер, и с удоволствието като основна тема на разказа.
Finlandia и DDB Paris привличат носителя на награда "Еми" и ключов креативен сътрудник на Gucci - Макс Зидентопф (Max Siedentopf), който внася своята магия, за да вдъхне живот на кампанията по уникален и намигващ начин.
Креативният елемент на кампанията включва разнообразни колоритни герои, избягва клишираните сюжети и поводи за консумация на водката, канейки публиката в свят, където "няма виновни удоволствия, само грешна компания". Публиката бива насърчена да открива моменти на удоволствие по свой собствен начин - като например "сложат пет маслинки в мартинито си" - "It's Soooooo Fine."
360-градусовата маркетинг кампания на Finlandia се разгръща в България от 28 април по множество канали - външна реклама, дигитални платформи, социални медии, инфлуенсър маркетинг търговски и ХоРеКа активации. Очаква се тя да бъде реализирана и в множество други държави по света.
Произвеждана по изключителен начин във Финландия, водка Finlandia е сред топ 10 премиум марки водка в света според IWSR 2024 и е една от най-продаваните водки в България.
По повод старта на кампанията Олeна Климeнчук, глобален маркетинг директор на Finlandia коментира:
"Finlandia е водка с дълга история и непоколебим ангажимент към качеството. Целта ни е да издигнем премиум имиджа на марката и да изградим по-силна емоционална връзка с новото поколение пълнолетни потребители. Знаем, че младите търсят моменти на радост и споделени преживявания, а изключителният вкус на Finlandia може да бъде част от това - перфектната напитка за различни поводи - от непринудени срещи с приятели в бара до идеално поднесена напитка у дома." |
Консумирай отговорно!
За водка Finlandia:
Основана през 1970 г., Finlandia е сред водещите марки водка в Централна и Източна Европа, с годишни обеми от над 2.5 милиона 9-литрови каси в световен мащаб. Предлага се както в класическа, така и в няколко ароматизирани версии. Два елемента от изобилната финландска природа определят водка Finlandia: финландският ечемик - озарен от лятното слънце, което не залязва 72 дни, и чистата ледникова вода. Резултатът е "целувка от слънце и лед" с кадифен, гладък вкус и копринена текстура.
За Кока-Кола ХБК:
Кока-Кола ХБК е бизнес, фокусиран върху растежа в сегмента на потребителските стоки, и стратегически бутилиращ партньор на The Coca-Cola Company. Ние създаваме освежаващи моменти, като носим стойност на всички заинтересовани страни и подкрепяме социално-икономическото развитие на общностите, в които оперираме. С визията да бъдем водещ 24/7 партньор за напитки, предлагаме продукти за всякакви поводи и работим съвместно с клиентите си, за да обслужваме 740 милиона потребители в 29 държави. Портфолиото ни е сред най-силните, най-широките и най-гъвкавите в индустрията за напитки, включващо водещи марки в категориите: газирани напитки, напитки за възрастни, сокове, вода, спортни и енергийни напитки, чай, кафе и премиум спиртни напитки.
Те включват: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar, Fanta, Sprite, Schweppes, Costa Coffee, Caffè Vergnano, FuzeTea, Powerade, Cappy, Monster Energy, Finlandia Vodka, The Macallan, Jack Daniel's и Grey Goose. Компанията има 33 000 служители, насърчава отворена и приобщаваща работна среда и вярва, че изграждането на положително въздействие върху околната среда е съществено за бъдещия ни растеж. Кока-Кола ХБК е сред водещите компании по отношение на устойчиво развитие според ESG индекси като: 2024 Dow Jones Best-in-Class Indices, CDP, MSCI ESG, FTSE4Good и ISS ESG.





