Ново място | FlavouRITs
Не/очаквания хибрид между кафето и коктейлите
Бойкотирай вдовицата
Прочутият производител на шампанско Veuve Clicquot съди малък италиански производител заради цвета на етикета, пишат италианските медии.
Ciro Picariello е фамилна изба в Кампания, произвеждаща 3 500 бутилки Брут Контадино годишно.
Veuve Clicquot, които са част от гиганта LVMH, имат претенции към цвета на етикета на италианския производител, тъй като бил твърде сходен със собствения им жълт етикет. Според тях потребителите можели да се объркат, да купят оранжевото Брут Контадино, вместо френското шампанско и да причинят вреди на "Вдовицата".
Италианският сайт WineNews.it. описва историята като сблъсък между Давид и Голиат. Базиран в Реймс, концернът Veuve Clicquot е вторият най-голям производител на шампанско в света, с 18 милиона бутилки годишно.
Жълтият етикет на "Вдовицата Клико" отговаря на 137C от скалата Пантон, цветът е регистриран от собстсвеника Мое Хенеси като търговска марка.
Поддръжници на Ciro Picariello се организираха чрез социалните мрежи и създадоха туитър хаштаг #boicottalavedova - или бойкотирай вдовицата.
Ново място | FlavouRITs
Не/очаквания хибрид между кафето и коктейлите
От кухнята на Дьо Гол до телевизионната слава: Жак Пепен на 90
Инициатива "90/90" събира десетки шеф-готвачи от цялата страна в чест на френската кулинарна легенда
Гръцка Коледа в селото: празник на дома, трапезата и паметта
Там, където ароматът на мед, печено месо и глъчка от кухнята събират поколенията
Селекция: 9 вкусни адвент календара
Първият адрес за #безценни кулинарни моменти е UNICA by priceless
Ново място | Mova Cafe